JunoLab LLC
Calamari to narzędzie przyjazne użytkownikowi
1O nas
-
Specjalizacja
Unique Designs, Quality Materials i Process & Manufacturing
-
Wywiad z
Arina Chebanova, Office Operations Lead
-
Branża
IT
-
Rozmiar
160+
-
Rok powstania
2015
-
Strona
Juno to oferująca przejazdy firma należąca do grupy Gett, która ma swoją siedzibę w Nowym Jorku w stanie Nowy Jork. Jak sama siebie nazywa, jest najbardziej przyjazną usługą dla kierowców i pasażerów, skąd wziął się jej slogan: "A Better Ridesharing Service". Juno stara się prowadzić firmę zgodnie z tą ideą, bowiem 50% udziałów organizacji przeznaczone zostało na wynagrodzenie dla pierwszych zatrudnionych kierowców! Firma pobiera również mniejszą niż inne organizacje oferujące podobne usługi prowizję od kierowców (10%), dzięki czemu pozwala im zarobić więcej. Ponadto Juno udostępnia klientom całodobową infolinię zarówno dla kierowców jak i pasażerów. Choć wydaje się podobna do Ubera (pobierz aplikację, zamów przejazd, oceń kierowcę), wyprzedza popularnego giganta uczciwym podejściem do klientów i pracowników.
Warto zauważyć, że wahania cen w Juno uzależnione są od sytuacji na rynku. Jeśli w organizacji zaistnieje niedobór kierowców, ceny przejazdóœ mogą wzrosnąć, by zachęcić prowadzących pojazdy do szybszego pojawienia się na miejscu. To rozwiązanie znane w podobnych firmach, jednak w odróżnieniu od nich Juno pokrywa część opłaty za przejazd, dzięki czemu za dłuższą podróż zapłacisz mniej. W zależności od opcji maksymalne wzrosty cen wynoszą: 30 USD dla opcji Bliss, 50 USD dla Lux i 80 USD dla SUV. Ten sposób rozliczania ceny przejazdu zapewnia, że ani klient, ani kierowca nie zapłaci za przejazd zbyt wygórowanej ceny.
2Jak to z nami było...
Przed wprowadzeniem Calamari nasz dział HR dokumentował dni wolne ręcznie. Zdecydowaliśmy się jednak na wdrożenie programu do ewidencji czasu pracy online, by ułatwić proces zarządzania nieobecnościami.
Zależało nam na prostym narzędziu, które pozwoli zaoszczędzić czas i środki. Nasz specjalista przejrzał wiele różnych źródeł i stron, by znaleźć najlepsze rozwiązanie. Udało mu się trafić na Calamari i okazało się, że najlepiej spełnia nasze oczekiwania.
3Konieczność zmiany...
Chcieliśmy rozwiązać problem zarządzania i kontrolowania wniosków urlopowych - potrzebowaliśmy przechowywać je w jednym miejscu. Pragnęliśmy również dać naszym pracownikom możliwość wglądu w ich limity urlopowe i szansę na wygodne planowanie nadchodzących nieobecności.
Potrzebowaliśmy narzędzia, które nie ma limitu możliwych do zarejestrowania pracowników i Calamari spełniło tę potrzebę. Chcieliśmy również mieć dostęp do wielu przydatnych opcji, takich jak: zliczanie wykorzystanych nieobecności, możliwość dodawania różnych wariantów nieobecności, otrzymywanie powiadomień i tworzenie struktury zespołów. Było dla nas niezwykle istotne, żebyśmy mogli samodzielnie tworzyć nowe typy nieobecności.
4Oczekiwania spełnione...
Calamari spełniło nasze potrzeby i bez wątpienia rozwiązało problemy. Najwięcej na wprowadzeniu narzędzia do zarządzania urlopami i czasem pracy zyskał dział HR. Wcześniej musieli dokumentować nieobecności ręcznie, a teraz w końcu mogą zaoszczędzić czas i skupić się na innych obowiązkach.
Nasi pracownicy podeszli do programy optymistycznie. Szczególnie docenili możliwość zarządzania swoimi nieobecnościami z jednego miejsca. Calamari to proste w użyciu narzędzie, dzięki czemu nauczenie się jego działania i szerokich możliwości zajęło podwładnym zaledwie kilka dni.
Jeśli chodzi o managerów - byli zadowoleni, że nie muszą już dokumentować nieobecności swoich zespołów ręcznie. Zaoszczędzili dzięki temu mnóstwo czasu i zyskali pewność, że informacje zostaną zebrane.
5Dodatkowo...
Tym, co najbardziej lubimy w Calamari, są ustawienia. Program umożliwia cały szereg ustawień, które pozwala rejestrować czas pracy w najwygodniejszy dla użytkownika sposób. Jest też programem bardzo przyjaznym użytkownikowi ;).
Calamari to przyjazne użytkownikowi narzędzie, które pomaga dokumentować nieobecności zespołów. Spełniło nasze oczekiwania i zdecydowanie rozwiązało problemy.
Arina Chebanova Office Operations Lead