Arina Chebanova
Juno to oferująca przejazdy firma należąca do grupy Gett, która ma swoją siedzibę w Nowym Jorku w stanie Nowy Jork. Jak sama siebie nazywa, jest najbardziej przyjazną usługą dla kierowców i pasażerów, skąd wziął się jej slogan: „A Better Ridesharing Service”.
Szczegóły klienta
Specjalizacja
Unique Designs, Quality Materials i Process & Manufacturing
Branża
IT
Rok powstania
2015
Ilość pracowników
160+
Wywiad z
Arina Chebanova
  —  
Office Operations Lead
Strona internetowa
Przejdź do strony

Jak to z nami było?

Juno stara się prowadzić firmę zgodnie z tą ideą, bowiem 50% udziałów organizacji przeznaczone zostało na wynagrodzenie dla pierwszych zatrudnionych kierowców! Firma pobiera również mniejszą niż inne organizacje oferujące podobne usługi prowizję od kierowców (10%), dzięki czemu pozwala im zarobić więcej. Ponadto Juno udostępnia klientom całodobową infolinię zarówno dla kierowców jak i pasażerów. Choć wydaje się podobna do Ubera (pobierz aplikację, zamów przejazd, oceń kierowcę), wyprzedza popularnego giganta uczciwym podejściem do klientów i pracowników.

Warto zauważyć, że wahania cen w Juno uzależnione są od sytuacji na rynku. Jeśli w organizacji zaistnieje niedobór kierowców, ceny przejazdóœ mogą wzrosnąć, by zachęcić prowadzących pojazdy do szybszego pojawienia się na miejscu. To rozwiązanie znane w podobnych firmach, jednak w odróżnieniu od nich Juno pokrywa część opłaty za przejazd, dzięki czemu za dłuższą podróż zapłacisz mniej. W zależności od opcji maksymalne wzrosty cen wynoszą: 30 USD dla opcji Bliss, 50 USD dla Lux i 80 USD dla SUV. Ten sposób rozliczania ceny przejazdu zapewnia, że ani klient, ani kierowca nie zapłaci za przejazd zbyt wygórowanej ceny.

Konieczność zmiany:

Przed wprowadzeniem Calamari nasz dział HR dokumentował dni wolne ręcznie. Zdecydowaliśmy się jednak na wdrożenie programu do ewidencji czasu pracy online, by ułatwić proces zarządzania nieobecnościami.

Zależało nam na prostym narzędziu, które pozwoli zaoszczędzić czas i środki. Nasz specjalista przejrzał wiele różnych źródeł i stron, by znaleźć najlepsze rozwiązanie. Udało mu się trafić na Calamari i okazało się, że najlepiej spełnia nasze oczekiwania.

Oczekiwania spełnione:

Calamari spełniło nasze potrzeby i bez wątpienia rozwiązało problemy. Najwięcej na wprowadzeniu narzędzia do zarządzania urlopami i czasem pracy zyskał dział HR. Wcześniej musieli dokumentować nieobecności ręcznie, a teraz w końcu mogą zaoszczędzić czas i skupić się na innych obowiązkach.

Nasi pracownicy podeszli do programy optymistycznie. Szczególnie docenili możliwość zarządzania swoimi nieobecnościami z jednego miejsca. Calamari to proste w użyciu narzędzie, dzięki czemu nauczenie się jego działania i szerokich możliwości zajęło podwładnym zaledwie kilka dni.

Jeśli chodzi o managerów – byli zadowoleni, że nie muszą już dokumentować nieobecności swoich zespołów ręcznie. Zaoszczędzili dzięki temu mnóstwo czasu i zyskali pewność, że informacje zostaną zebrane.

Dodatkowo:

Tym, co najbardziej lubimy w Calamari, są ustawienia. Program umożliwia cały szereg ustawień, które pozwala rejestrować czas pracy w najwygodniejszy dla użytkownika sposób. Jest też programem bardzo przyjaznym użytkownikowi ;).

Historie naszych klientów

Zmień swój HR na lepsze

Wypróbuj Calamari przez 14 dni za darmo.

Szybka konfiguracja
Bezpieczeństwo danych
Wsparcie od 1 dnia
Bez karty płatniczej. Bez zobowiązań.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Szybka konfiguracja
Bezpieczeństwo danych
Wsparcie od 1 dnia
Wykorzystujemy pliki cookies do działania naszej witryny, a także do celów analitycznych i reklamowych. Możesz włączyć lub wyłączyć pliki cookie w zależności od potrzeb. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.