Skąd wynikała potrzeba zmiany?
W momencie, kiedy liczba pracowników przekroczyła kilka osób, do zarządzania nieobecnościami w firmie przestał wystarczać współdzielony arkusz online.
Marka Antymateria została powołana do życia z jedną misją w sercu. Spełniamy marzenia naszych klientów o lekkich, ładnych rowerach, idealnie dostosowanych do potrzeb, funkcji i rzecz jasna gustu!
W momencie, kiedy liczba pracowników przekroczyła kilka osób, do zarządzania nieobecnościami w firmie przestał wystarczać współdzielony arkusz online.
Zależało nam, by w jednym miejscu gromadzić wszystkie dane zatrudnionych osób, a także informacje dotyczące ich urlopów i innych nieobecności. Kluczowa dla nas była możliwość łatwej integracji z systemem księgowym. Szukaliśmy różnych rozwiązań w sieci, a kilka z nich testowaliśmy równolegle z Calamari.
Calamari ma bardzo wygodny interfejs. Nie stara się też rozwiązywać na siłę zbyt wielu problemów. Większość systemów ma zbyt rozbudowaną funkcjonalność do naszych obecnych potrzeb. Dodatkowo narzędzie miało dobry stosunek jakości do ceny oraz wygodną formę użycia (SaaS).
Jesteśmy małą organizacją bez wydzielonych działów, ale każdy sklep i serwis rowerowy zyskał na wprowadzeniu Calamari. Narzędzie to znacząco uprościło proces planowania i zarządzania urlopami oraz godzinami pracy, co jest kluczowe, biorąc pod uwagę nasz niewielki zespół i konieczność zapewnienia ciągłości operacji w każdej z naszych lokalizacji. Pracownicy przyzwyczaili się do korzystania z Calamari w kilka dni.
Jako mała firma, cieszymy się z prostoty i funkcjonalności, jakie oferuje Calamari, oraz z oszczędności czasu i zasobów, które wcześniej musieliśmy przeznaczać na manualne zarządzanie HR.