CENNIK I PLANY

Organizuj dane HR w prosty i wydajny sposób

Szybkie wdrożenie. 14 dni darmowego okresu próbnego.

Nieobecności

Zastąp zgłoszenia e-mail i arkusze kalkulacyjne elastycznym narzędziem do wniosków urlopowych.

5 PLN
za pracownika,
za miesiąc netto, płatne za rok z góry (min. 50 PLN/mies.)
Wypróbuj teraz
Możliwości
  • Nielimitowane rodzaje nieobecności
  • Międzynarodowe polityki urlopowe
  • Wieloetapowe ścieżki akceptacji
  • Raporty (np. lista płac, obecność)
  • Integracje (np. Slack, Google)
  • Powiadomienia

Czas pracy

Proste metody logowania czasu, zarządzanie kartami czasu pracy, procesami akceptacji zmian i bezbłędne raporty.

6 PLN
za pracownika,
za miesiąc netto, płatne za rok z góry (min. 60 PLN/mies.)
Wypróbuj teraz
Możliwości
  • Siedem metod rejestracji czasu pracy
  • Ręczne rejestrowanie obecności
  • Ścieżki akceptacji edycji czasu pracy
  • Raporty
  • Integracje (np. Slack, Google)
  • Powiadomienia

Pracownicy

Przechowuj informacje oraz dokumenty pracownicze w bezpiecznej i dobrze zorganizowanej przestrzeni online.

5 PLN
za pracownika,
za miesiąc netto, płatne za rok z góry (min. 50 PLN/mies.)
Wypróbuj teraz
Możliwości
  • Katalog pracowników
  • Dokumenty HR online
  • Ograniczenia dostępu
  • Zarządzanie przepływem dokumentów
  • Pełna historia działań na dokumentach
  • Powiadomienia

Opis funkcji

Nieobecności

Typy nieobecności

Procesy akceptacji wniosków

Powiadomienia (email, smartfon, slack)

Import/export danych

Raporty z danymi pracowników

Integracje

Czas pracy

Sposoby rejestracji czasu pracy

Ewidencja czasu pracy

Powiadomienia

Raporty z danymi pracowników

Integracje

Pracownicy

Zarządzanie dokumentacją

Katalog pracowników

Praca ze mną

Standard
  • Wsparcie we wdrożeniu
  • Pomoc w imporcie danych
  • Obsługa klienta przez chat i e-mail
  • Centrum Pomocy i dokumentacja online
  • Wszystkie obecnie dostępne integracje
  • Logowanie SSO w Google, Slack, Jira i Ms Office
  • Standardowe limity API(2 żądania/sekundę, 600 żądań/godzinę, 6000 żądań/dzień)
Premium

Wszystkie opcje Standard oraz:

  • Indywidualna umowa i warunki przetwarzania danych
  • Dedykowany specjalista Customer Success
  • Dedykowane integracje (dodatkowa opłata)
  • Regularna weryfikacja konfiguracji konta
  • Migracja danych z innych serwisów
  • Różne metody płatności
  • Logowanie SAML
  • Indywidualny limit API
  • Konsultacje techniczne
  • Spotkania doszkalające

Porównaj plany

Standard Premium
Obsługa klienta
Wsparcie we wdrożeniu
Pomoc w imporcie danych
Obsługa klienta przez chat i e-mail
Dokumentacja i Centrum Pomocy online
Dedykowany specjalista Customer Success
Indywidualna umowa i warunki przetwarzania danych
Różne metody płatności
Spotkania doszkalające
Regularna weryfikacja konfiguracji konta
Migracja danych z innych serwisów
Integracje
Wszystkie obecnie dostępne integracje
Logowanie SSO w Google, Slack, Jira i Ms Office
Standardowy limit API (2 żądania/sekundę, 600 żądań/godzinę, 6000 żądań/dzień)
Logowanie SAML
Indywidualne API Quote
Konsultacje techniczne
Robert K CEO at Ideamotive
Calamari jest narzędziem, które pojawia się dokładnie wtedy, kiedy jest potrzebne. Po prostu rozwiązuje nasze problemy.

Dołącz do 125K+ zadowolonych pracowników rozwijających się firm ze 106 krajów

Najczęściej
zadawane
pytania

Czy muszę podpisać długoterminową umowę?

Umowa obowiązuje przez cały czas trwania płatnej subskrypcji. Dostępne są następujące okresy rozliczeniowe: miesięczny oraz roczny. W każdej chwili można zrezygnować z korzystania z narzędzia. Jeśli zrezygnujesz w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, dostęp do konta zostanie automatycznie wyłączony ostatniego dnia aktualnie wykupionej subskrypcji bez możliwości zwrotu środków za część niewykorzystanej subskrypcji.

Jakimi metodami mogę dokonać płatności?

Calamari udostępnia następujące metody płatności: karta płatnicza (MasterCard, Visa, Maestro), przelew na konto. Akceptujemy płatności w PLN. W przypadku płatności kartą będzie ona automatycznie obciążona za następny okres rozliczeniowy.

Czy konto administratora jest dodatkowo płatne?

Koszt subskrypcji jest określany na podstawie liczby aktywnych użytkowników. Niezależnie od roli, jaką pełni w systemie pracownik, jest on liczony jako aktywny użytkownik. W ramach jednego konta można dodać dowolną liczbę użytkowników i nadać im odpowiednie role z uprawnieniami administratora lub menedżera. Profile użytkowników zarchiwizowanych oraz usuniętych nie są wliczane do subskrypcji.

Jak działa okres testowy?

Podczas okresu testowego masz bezpłatny dostęp do wszystkich funkcji Calamari. W każdej chwili okresu testowego możesz zrezygnować z dalszego korzystania z aplikacji. Nie wymagamy podania danych karty kredytowej. Wszystkie dane wprowadzone do systemu w trakcie trwania okresu testowego pozostaną dostępne po wykupieniu płatnej subskrypcji.

Czy mogę w trakcie trwania subskrypcji zmienić liczbę użytkowników?

W każdej chwili można zwiększyć lub zmniejszyć liczbę użytkowników. Podczas zwiększania liczby użytkowników płaci się jedynie za osoby dodane w obecnym okresie rozliczeniowym. Przy obniżaniu liczby użytkowników, pamiętaj, że minimalna liczba użytkowników to 10.

Czy wsparcie klienta jest dostępne również podczas okresu testowego?

Tak. Pomożemy Ci nie tylko skonfigurować Calamari zgodnie z Twoją polityką urlopową, ale również importujemy dane Twoich pracowników oraz dotychczasowo zgłoszone przez nich wnioski urlopowe. Ponadto nasz dział wsparcia klienta chętnie zaprezentuje Ci możliwości Calamari.

Czy muszę kupić wszystkie moduły?

Nie. Podczas opłacania subskrypcji decydujesz, które moduły Cię interesują, i płacisz tylko za nie. Możesz wybrać moduł do ewidencji czasu pracyzarządzania urlopami online, zarządzania pracownikami lub wszystkie z nich.

Czy oferujemy opcję instalacji na własnych serwerach?

Nie. Calamari jest oprogramowaniem dystrybuowanym w modelu SaaS. Dzięki temu nie musisz martwić się o utrzymanie systemu. Nasz zespół specjalistów dba o wysoką wydajność, bezpieczeństwo oraz ciągłość działania naszego systemu.

Czy w prezentowane ceny wliczony jest VAT?

Nie, cennik zawiera ceny netto. Do podanych cen należy doliczyć odpowiednio podatek VAT.

Czy posiadacie ofertę dla non-profit?

Tak, zapytaj swojego opiekuna o specjalną ofertę dla non-profit.

Z czego wynika opłata minimalna?

Opłata minimalna za korzystanie z wybranego modułu Calamari, to koszt pracy niezbędnej do przygotowania, utrzymania i zabezpieczania konta firmowego na serwerach Calamari. W ramach opłaty minimalnej klient otrzymuje również możliwość korzystania z pomocy naszego zespołu Customer Success w zakresie konfiguracji narzędzia i rozwiązywania bieżących problemów z jego działaniem.