Integracja z Office 365

Calamari jest w pełni zintegrowany z Office 365. Urlopy automatycznie pojawiają się w Outlooku, a pracownicy nie muszą pamiętać hasła do kolejnego systemu. Dzięki integracji z Office 365 planowanie nieobecności i ewidencja czasu pracy staje się prosta i wygodna.
Załóż konto Bez zobowiązań i ukrytych kosztów

Korzyści z integracji

Single sign-on

Możesz logować się do Calamari swoim kontem w Office 365. Dzięki temu nie musisz pamiętać kolejnego loginu i hasła. Proste i bezpieczne.

Kalendarze

Miej zawsze pod ręką informacje o niebecnościach w Twojej firmie. Dzięki integracji absencje będą dostępne w Twoim Outlooku.

Synchronizacja pracowników

Szybko i wygodnie zaimportujesz pracowników z konta Twojej firmy w Office 365. Koniec z ręcznym dodawaniem użytkowników.

Jak włączyć integrację ?

  1. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w Calamari to zarejestruj się podając swoje dane oraz potwierdzając rejestrację.
  2. Wyloguj się ze swojego konta w Office 365.
  3. Wejdź do Calamari w sekcję Konfiguracja -> Integracje -> Office365 i kliknij przycisk "Integruj"
  4. Zostaniesz przekierowany do swojego konta w Office 365, proszę zaloguj się i potwierdź dostęp Calamari do Twojego konta

Co czytać dalej?

Wprowadzenie

Jesteś ciekawy jak Calamari pomaga firmom na całym świecie optymalizować procesy HRowe? Przeczytaj więcej o możliwościach Calamari.

dowiedz się wiecej »

Elektroniczne wnioski urlopowe

Calamari pozwala na proste i wygodne zarządzanie nieobecnościami w firmie.

Czytaj więcej »

Ewidencja czasu pracy

Calamari dostarcza również innowacyjne rozwiązanie do ewidencji czasu pracy. Przeczytaj w jaki sposób Calamari umożliwia automatyczną rejestrację czasu pracy.

dowiedz się wiecej »
Wypróbuj za darmo
14 dni testów za darmo
bez zobowiązań
Rejestracja nie udała się :( Proszę spróbować ponownie za kilka minut. W razie problemów prosimy o kontakt mailowy.

Testuj przez 14 dni za darmo

Załóż konto
Bez zobowiązań i ukrytych kosztów
Pomoc i kontakt