Integracja z Office 365
Calamari jest w pełni zintegrowany z Office 365. Urlopy automatycznie pojawiają się w Outlooku, a pracownicy nie muszą pamiętać hasła do kolejnego systemu. Dzięki integracji z Office 365 planowanie nieobecności i ewidencja czasu pracy staje się prosta i wygodna.
Wypróbuj za darmoBez podpinania karty ⋅ 14 dni testów ⋅ Anuluj w każdej chwili
Jak włączyć integrację ?
-
1
Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w Calamari to zarejestruj się podając swoje dane oraz potwierdzając rejestrację.
-
2
Wyloguj się ze swojego konta w Office 365.
-
3
Wejdź do Calamari w sekcję Konfiguracja -> Integracje -> Office365 i kliknij przycisk "Integruj"
-
4
Zostaniesz przekierowany do swojego konta w Office 365, proszę zaloguj się i potwierdź dostęp Calamari do Twojego konta