Integracja z Office 365

Calamari jest w pełni zintegrowany z Office 365. Urlopy automatycznie pojawiają się w Outlooku, a pracownicy nie muszą pamiętać hasła do kolejnego systemu. Dzięki integracji z Office 365 planowanie nieobecności i ewidencja czasu pracy staje się prosta i wygodna.

Załóż konto

Bez zobowiązań i ukrytych kosztów

Korzyści z integracji

Single sign-on

Możesz logować się do Calamari swoim kontem w Office 365. Dzięki temu nie musisz pamiętać kolejnego loginu i hasła. Proste i bezpieczne.

Kalendarze

Miej zawsze pod ręką informacje o niebecnościach w Twojej firmie. Dzięki integracji absencje będą dostępne w Twoim Outlooku.

Synchronizacja pracowników

Szybko i wygodnie zaimportujesz pracowników z konta Twojej firmy w Office 365. Koniec z ręcznym dodawaniem użytkowników.


Jak włączyć integrację ?

  • 1

    Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w Calamari to zarejestruj się podając swoje dane oraz potwierdzając rejestrację.

  • 2

    Wyloguj się ze swojego konta w Office 365.

  • 3

    Wejdź do Calamari w sekcję Konfiguracja -> Integracje -> Office365 i kliknij przycisk "Integruj"

  • 4

    Zostaniesz przekierowany do swojego konta w Office 365, proszę zaloguj się i potwierdź dostęp Calamari do Twojego konta


Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci lepsze środowisko przeglądania. Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na przetwarzanie plików cookie zgodnie z Polityką prywatności

Wypróbuj za darmo
14 dni testów za darmo bez zobowiązań
Rejestracja nie udała się :( Proszę spróbować ponownie za kilka minut. W razie problemów prosimy o kontakt mailowy.