DBMS
Calamari pomogło nam uniknąć zbędnej dokumentacji
Jak to z nami było?
Z racji branży, w jakiej pracujemy, staramy się minimalizować pracę ludzką i ilość zbędnej dokumentacji, korzystając z dostępnych technologii i dzięki Calamari po części się to udało. Wybraliśmy Calamari ze względu na elastyczność systemu, możliwość dopasowania go do swoich potrzeb, a jednocześnie prostotę w jego obsłudze, intuicyjność, a także konkurencyjną cenę.
Konieczność zmiany:
Dokumentów kadrowych zaczęło nam mocno przybywać, a wraz z nimi coraz więcej czasu trzeba było poświęcić ich obróbce. Z racji tego, że biuro rachunkowe mamy zewnętrzne, zdarzało się, że zapodział się jakiś wniosek, co później, np. przy rozwiązaniu umowy, skutkowało błędnym wyliczeniem ekwiwalentu lub też poprawką wynagrodzenia. Dziś tego problemu już nie ma, bo biuro rachunkowe również może w każdej chwili pobrać potrzebne dla siebie informacje, a to wszystko w formie elektronicznej.
Oczekiwania spełnione:
Calamari zostało przyjęte bardzo entuzjastycznie, głównie ze względu na to, że wszystko można zrobić online, korzystając chociażby z telefonu komórkowego.
Cenną wartością, która przełożyła się na ułatwienie komunikacji w organizacji, jest możliwość wglądu w kalendarz, na którym widoczne są nieobecności pracowników z danego działu lub też, w zależności od ustawień, nieobecności całej firmy, co pozwala zaplanować i rozłożyć pracę zespołu na długo wprzód.
Wprowadzenie Calamari znacząco odciążyło moją osobę od pracy typowo kadrowej, czyli sprawdzania stanów urlopów, pilnowana przepływu dokumentacji związanej z ewidencją czasu pracy czy chociażby kwestiami związanymi ze zgłaszaniem urlopów na żądanie.
Z racji tego, że każdy pracownik ma na bieżąco dostęp do swoich wniosków, nieobecności czy przepracowanych godzin, sam może monitorować swoje zasoby. Na koniec miesiąca wystarczy wygenerować raport, który zawiera wszelkie informacje niezbędne do rozliczenia miesiąca.
Dodatkowo:
Calamari uwolniło nas od zbędnej dokumentacji, zaoszczędziło czas przy rozliczaniu zleceń, tworzeniu listy obecności czy wyliczaniu zaległego urlopu, usprawniło także pracę biura księgowego przy rozliczaniu nadgodzin czy delegacji.
Zintegrowaliśmy Calamari ze Slackiem oraz Outlookiem i to się bardzo dobrze sprawdza. Dzięki tej integracji na kanale pojawiają się informację kogo danego dnia nie będzie w pracy, kto pracuje zdalnie oraz kto ma urodziny.
Nie bez znaczenia jest obsługa klienta, która jest bardzo pomocna i potrafi pomóc w każdej sytuacji.
Dziękujemy Calamari za to, że mamy zaoszczędzony czas i porządek w dokumentacji. Oby tak dalej!
Historie naszych klientów
Zmień swój HR na lepsze
Wypróbuj Calamari przez 14 dni za darmo.