Nasz 6-osobowy zespół Customer Success szuka kolejnej osoby! Dołącz do nas, by wspierać Klientów i tworzyć z nami aplikację, która ułatwia procesy HR w ponad 100 krajach na całym świecie.
Wyzwania, które stoją przed Tobą:
- Komunikacja z klientami z całego świata po angielsku oraz po polsku, przy użyciu e-maila, telefonu, wideokonferencji i czatów online (Intercom)
- Odpowiadanie na pytania klientów i rozwiązywanie problemów odnośnie konfiguracji naszej aplikacji
- Prezentacja aplikacji Calamari nowymi i potencjalnym klientom oraz zbieranie informacji zwrotnych
- Organizowanie i uzupełnianie bazy danych klientów, oraz budowanie i projektowanie bazy wiedzy o produkcie
- Współpraca z członkami zespołu Calamari (częściowo pracującymi zdalnie w różnych lokalizacjach)
To, czego potrzebujemy:
- Chcesz pracować w biurze w Białymstoku – spotykamy się w nim min. 3 razy w tygodniu
- Doskonale komunikujesz się w j. angielskim w mowie i piśmie – codziennie będziesz rozmawiać z Klientami z całego świata,
- Interesujesz się technologiami i znasz podstawowe narzędzia, takie jak Google Workspace, CRM, Komunikatory (np. Intercom)
- Bierzesz odpowiedzialność za swoje decyzje, zawsze dążysz do celu oraz potrafisz szybko rozwiązywać problemy dzięki empatycznemu i analitycznemu podejściu – pracujemy w bardzo dynamicznym środowisku
- Chcesz się rozwijać, umiesz szybko się uczyć i jesteś otwarta/y na zmiany
Doceniamy, ale nie wymagamy:
- Doświadczenia w HR lub biznesie typu SaaS,
- Znajomości dodatkowego języka: hiszpańskiego bądź niemieckiego,
- Doświadczenia w pracy z klientem B2B lub jego obsłudze.
Z kim będziesz współpracować?
Pracujemy w 6-osobowym zespole zapewniającym kompleksowe wsparcie naszym klientom. Będziesz współpracować bezpośrednio, m.in. między innymi, z:
- Zespołem Customer Success: Kasią Dobrzańską, Eweliną Filipiuk, Małgorzatą Kiryłowicz, Agnieszką Popławską, Agatą Skowrońską
- Co-founderami Calamari: Hubertem Liskiem, Tomkiem Majewskim i Kamilem Wojewodą (który ściśle współpracuje zespołem CS)
- Zespołem marketingu, który wspieramy przez dostarczanie informacji o klientach, by dostosować przekaz do realnych potrzeb klientów
- Zespołami produktowymi, które wspieramy przekazując cenne informacje zwrotnych od klientów, co pomaga w doskonaleniu Calamari
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak pracujemy, zerknij na wywiad z zespołem CS.
Dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu?
- Bezpośrednia współpraca z klientami z ponad 100 krajów na wszystkich kontynentach (z wyjątkiem Antarktydy :))
- Możliwość uczenia się jak budować dobre, długoterminowe relacje z klientami:
- Zespół CS w Calamari to 10 lat doświadczenia w pracy z klientami. Chętnie przekażemy nasze doświadczenie i opowiemy o najlepszych praktykach, które udało nam się wypracować
- Szkolenie techniczne o Calamari i przygotowanie do pracy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi online:
- W trakcie wdrożenia staniesz się specjalistą ds. Calamari i poznasz wiele nowoczesnych narzędzi online, które wykorzystujemy do pracy w organizacji oraz z klientami, między innymi: Hubspot, Intercom, Slack, Google Workspace, Jira, Slite
- Będziesz miał/a szansę pracować przy projektach prowadzonych zgodnie z metodykami Agile
- Realny wpływ na kierunek rozwoju zespołu:
- Co tydzień robimy retrospektywę naszych działań i jeśli coś wymaga usprawnienia szybko podejmujemy decyzje i wprowadzamy zmianę (nasz mindset rośnie wokół „masz pomysł → sprawdźmy go w praktyce”)
- Każdego tygodnia 2 osoby z zespołu pracują w ramach 'projektowych piątków’, gdzie działania są inicjowane przez każdego członka zespołu
Organizacyjnie
- Godziny pracy: pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, z czego jeden dzień w tygodniu (najprawdopodobniej wtorek) 11:30 – 19:30 z uwagi na pracę z różnymi strefami czasowymi
- Zapewniamy Ci odpowiedni sprzęt do pracy: laptop i dodatkowy monitor
Benefity
- Pakiet sportowy
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Firmowa biblioteka
Proces rekrutacyjny:
- Rozmowa telefoniczna z Agnieszką (Team Lead) (10-15 min)
- Zadanie rekrutacyjne – przesyłamy Ci asynchronicznie 3 pytania oraz wspólnie ustalamy ile czasu potrzebujesz na przygotowanie odpowiedzi
- Rozmowa weryfikująca Twoje umiejętności z Agnieszką (Team Lead) i Kamilem (Head of CS) (1h)
- Finalna rozmowa z współzałożycielami: Kamilem, Hubertem i Tomkiem (1h)