Specjalista ds. obsługi klienta (Customer Success)

Białystok

Nasz 6-osobowy zespół Customer Success szuka kolejnej osoby! Dołącz do nas, by wspierać Klientów i tworzyć z nami aplikację, która ułatwia procesy HR w ponad 100 krajach na całym świecie. 

Wyzwania, które stoją przed Tobą:

  • Komunikacja z klientami z całego świata po angielsku oraz po polsku, przy użyciu e-maila, telefonu, wideokonferencji i czatów online (Intercom)
  • Odpowiadanie na pytania klientów i rozwiązywanie problemów odnośnie konfiguracji naszej aplikacji
  • Prezentacja aplikacji Calamari nowymi i potencjalnym klientom oraz zbieranie informacji zwrotnych
  • Organizowanie i uzupełnianie bazy danych klientów, oraz budowanie i projektowanie bazy wiedzy o produkcie
  • Współpraca z członkami zespołu Calamari (częściowo pracującymi zdalnie w różnych lokalizacjach)

To, czego potrzebujemy:

  • Chcesz pracować w biurze w Białymstoku – spotykamy się w nim min. 3 razy w tygodniu
  • Doskonale komunikujesz się w j. angielskim w mowie i piśmie – codziennie będziesz rozmawiać z Klientami z całego świata,
  • Interesujesz się technologiami i znasz podstawowe narzędzia, takie jak Google Workspace, CRM, Komunikatory (np. Intercom)
  • Bierzesz odpowiedzialność za swoje decyzje, zawsze dążysz do celu oraz potrafisz szybko rozwiązywać problemy dzięki empatycznemu i analitycznemu podejściu – pracujemy w bardzo dynamicznym środowisku
  • Chcesz się rozwijać, umiesz szybko się uczyć i jesteś otwarta/y na zmiany

Doceniamy, ale nie wymagamy:

  • Doświadczenia w HR lub biznesie typu SaaS,
  • Znajomości dodatkowego języka: hiszpańskiego bądź niemieckiego,
  • Doświadczenia w pracy z klientem B2B lub jego obsłudze.

Z kim będziesz współpracować?

Pracujemy w 6-osobowym zespole zapewniającym kompleksowe wsparcie naszym klientom. Będziesz współpracować bezpośrednio, m.in. między innymi, z:

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak pracujemy, zerknij na wywiad z zespołem CS.

Dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu? 

  • Bezpośrednia współpraca z klientami z ponad 100 krajów na wszystkich kontynentach (z wyjątkiem Antarktydy :))
  • Możliwość uczenia się jak budować dobre, długoterminowe relacje z klientami:
    • Zespół CS w Calamari to 10 lat doświadczenia w pracy z klientami. Chętnie przekażemy nasze doświadczenie i opowiemy o najlepszych praktykach, które udało nam się wypracować
  • Szkolenie techniczne o Calamari i przygotowanie do pracy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi online:
    • W trakcie wdrożenia staniesz się specjalistą ds. Calamari i poznasz wiele nowoczesnych narzędzi online, które wykorzystujemy do pracy w organizacji oraz z klientami, między innymi: Hubspot, Intercom, Slack, Google Workspace, Jira, Slite
    • Będziesz miał/a szansę pracować przy projektach prowadzonych zgodnie z metodykami Agile
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju zespołu:
    • Co tydzień robimy retrospektywę naszych działań i jeśli coś wymaga usprawnienia szybko podejmujemy decyzje i wprowadzamy zmianę (nasz mindset rośnie wokół „masz pomysł → sprawdźmy go w praktyce”)
    • Każdego tygodnia 2 osoby z zespołu pracują w ramach 'projektowych piątków’, gdzie działania są inicjowane przez każdego członka zespołu

Organizacyjnie

  • Godziny pracy: pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, z czego jeden dzień w tygodniu (najprawdopodobniej wtorek) 11:30 – 19:30 z uwagi na pracę z różnymi strefami czasowymi
  • Zapewniamy Ci odpowiedni sprzęt do pracy: laptop i dodatkowy monitor

Benefity

  • Pakiet sportowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Firmowa biblioteka

Proces rekrutacyjny:

  1. Rozmowa telefoniczna z Agnieszką (Team Lead) (10-15 min)
  2. Zadanie rekrutacyjne – przesyłamy Ci asynchronicznie 3 pytania oraz wspólnie ustalamy ile czasu potrzebujesz na przygotowanie odpowiedzi
  3. Rozmowa weryfikująca Twoje umiejętności z Agnieszką (Team Lead) i Kamilem (Head of CS) (1h)
  4. Finalna rozmowa z współzałożycielami: Kamilem, Hubertem i Tomkiem (1h)
Wyślij CV: job@calamari.pl