Elektroniczna lista obecności
Wypróbuj za darmoCalamari jest narzędziem, które pojawia się dokładnie wtedy, kiedy jest potrzebne. Po prostu rozwiązuje nasze problemy.
Parker R
VP, People, Mission & Culture w Brightspot
Jak to działa?
Ewidencja czasu pracy pracowników jeszcze nigdy nie była tak łatwa. Dzięki Calamari szybko i wygodnie sprawdzisz listę obecności pracowników online o każdej porze. Wystarczy, że zalogujesz się do aplikacji, klikniesz w zakładkę Obecność i natychmiast zobaczysz, którzy pracownicy obecnie są w pracy.
Na liście obecności zobaczysz, którzy pracownicy są nieobecni, którzy pracują zdalnie, z biura i są na przerwie. Lista obecności jest zintegrowana z ewidencją czasu pracy, dzięki czemu jeszcze łatwiej możesz zarządzać pracownikami.
Pracuj efektywniej
Use Google Workspace to manage absences and track time.
Oszczędność czasu i prosta rejestracja obecności w pracy
Codzienne, ręczne podpisywanie listy obecności bywa czasochłonne i kłopotliwe. Dostępna w aplikacji Calamari elektroniczna lista obecności sprawi, że szybko skończysz z tą przestarzałą metodą. Z Calamari rejestrowanie obecności w pracy zajmuje tylko kilka sekund. Każdy z pracowników może wybrać spośród szerokiej gamy metod rejestracji wejścia/wyjścia tę najwygodniejszą dla siebie. W Calamari można zapisywać obecność za pomocą aplikacji mobilnej, strony www, Slacka, kodów QR oraz technologi iBeacon. Możesz korzystać ze wszystkich metod i ograniczać dostęp do nich wybranym pracowniko, dzięi czemu możesz wybrać najkorzystniejszą metodę dla swojej organizacji lub startupu.
Korzystając z naszego systemu do ewidencji czasu pracy, pracownicy zdalni i hybrydowi również mogą oznaczać swoją obecność przy pomocy telefonu komórkowego, a managerowie mają wgląd do lokalizacji GPS w momencie rozpoczęcia i zakończenia pracy, by zweryfikować miejsce przebywania pracownika. Każde rozpoczęcie i zakończenie pracy zarejestrowane w aplikacji będzie automatycznie odnotowywane na liście obecności online. Dzięki temu specjaliści HR mają ułatwione zadanie przy tworzeniu raportów czasu pracy. Dodatkowo, wszystkie nieprawidłowości dotyczące czasu pracy – spóźnienia, zbyt krótki lub zbyt długi czas pracy, nieodbycie przerwy czy zbyt wczesne opuszczenie pracy – wyświetlają się w postaci notyfikacji dla managerów i specjalistów HR, dzięki czemu zasze mają rękę na pulsie.
Dodatkowo, korzystając z nowoczesnej technologii iBeacon, pojawienie się pracownika w miejscu pracy zostanie zarejestrowane przez czytnik RCP automatycznie! Dzięki temu rozwiązaniu Twoi pracownicy będą mogli całkowicie zapomnieć o papierowych listach obecności i skupić się na pracy. Możesz umieścić beacona w kilku miejscach w biurze tak, by pokryć ich zasigiem całą powierzchnią biura. To nooczesna automatyzacja, dzieki której usprawnisz proces ewidencjinowania czasu pracy.
Raport Lista obecności
Każdy, kto zarządza działem HR w nowoczesnej firmie, doskonale wie, jak ważne jest dokładnie rejestrowanie i dokumentowanie informacji dotyczących obecności pracowników w firmie. Elektroniczna lista obecności to funkcjonalny raport, który oszczędza czas i ułatwia codzienną pracę specjalistom HR. Jest to dokument potwierdzający obecność w pracy, tworzony na podstawie zarejestrowanych godzin wejścia i wyjścia.
Administrator może wygodnie zarządzać dostępnością listy obecności online dla poszczególnych managerów. W ten sposób dostęp do zebranych danych będą miały tylko osoby do tego uprawnione. Każdy manager mający wgląd do raportu szybko sprawdzi bieżącą listę godzin dostępną w programie RCP oraz archiwalne dane dotyczące obecności pracowników.
Elektroniczna lista obecności a rozliczenia
Tworzona automatycznie lista obecności umożliwia weryfikację faktycznej liczby przepracowanych godzin w odniesieniu do godzin określonych dla każdego pracownika w harmonogramie czasu pracy.
Dzięki temu z łatwością sprawdzisz, któremu pracownikowi przysługują nadgodziny, a który nie zrealizował w danym okresie zdefiniowanego wymiaru godzin.
Każda zarchiwizowana w aplikacji lista obecności online to ułatwienie także podczas cyklicznego rozliczania czasu pracy. Na jej podstawie system wylicza rzeczywistą liczbę godzin przepracowanych przez wybranego pracowników w określonym czasie.
Bądź nowoczesny – pracuj efektywniej i dbaj o środowisko
Wybierając Calamari, nie tylko optymalizujesz swoją pracę, ale dodatkowo jesteś eko i dbasz o środowisko! Dzięki elektronicznej formie listy obecności oraz innych dokumentów związanych z ewidencją czasu pracy, oszczędzasz papier i dbasz o kondycję naszej planety. Dzięki wyeliminowaniu papierowej dokumentacji, rejestracja obecności staje się łatwa, nowoczesna i transparentna.