Elektroniczna lista obecności
Wypróbuj za darmoBez podpinania karty ⋅ 14 dni testów ⋅ Anuluj w każdej chwili'Bez zobowiązań i ukrytych kosztów

Jak to działa?
Ewidencja czasu pracy pracowników jeszcze nigdy nie była tak łatwa. Dzięki Calamari szybko i wygodnie sprawdzisz listę obecności pracowników online o każdej porze. Wystarczy, że zalogujesz się do aplikacji, klikniesz w zakładkę Obecność i natychmiast zobaczysz, którzy pracownicy obecnie są w pracy.
Oszczędność czasu i prosta rejestracja obecności w pracy
Codzienne, ręczne podpisywanie listy obecności bywa czasochłonne i kłopotliwe. Dostępna w aplikacji Calamari elektroniczna lista obecności sprawi, że szybko skończysz z tą przestarzałą metodą. Z Calamari rejestrowanie obecności w pracy zajmuje tylko kilka sekund. Każdy z pracowników może wybrać spośród szerokiej gamy metod rejestracji wejścia/wyjścia tę najwygodniejszą dla siebie.
Korzystając z naszego systemu do ewidencji czasu pracy, pracownicy zdalni i hybrydowi również mogą oznaczać swoją obecność przy pomocy telefonu komórkowego, a managerowie mają wgląd do lokalizacji GPS w momencie rozpoczęcia i zakończenia pracy, by zweryfikować miejsce przebywania pracownika. Każde rozpoczęcie i zakończenie pracy zarejestrowane w aplikacji będzie automatycznie odnotowywane na liście obecności online.
Dodatkowo, korzystając z nowoczesnej technologii iBeacon, pojawienie się pracownika w miejscu pracy zostanie zarejestrowane przez czytnik RCP automatycznie! Dzięki temu rozwiązaniu Twoi pracownicy będą mogli całkowicie zapomnieć o papierowych listach obecności i skupić się na pracy.

Raport Lista obecności
Każdy, kto zarządza działem HR w nowoczesnej firmie, doskonale wie, jak ważne jest dokładnie rejestrowanie i dokumentowanie informacji dotyczących obecności pracowników w firmie. Elektroniczna lista obecności to funkcjonalny raport, który oszczędza czas i ułatwia codzienną pracę specjalistom HR. Jest to dokument potwierdzajacy obecność w pracy, tworzony na podstawie zarejestrowanych godzin wejścia i wyjścia. Administrator może wygodnie zarządzać dostępnością listy obecności online dla poszczególnych managerów. W ten sposób dostęp do zebranych danych będą miały tylko osoby do tego uprawnione. Każdy manager mający wgląd do raportu szybko sprawdzi bieżącą listę godzin dostępną w programie RCP oraz archiwalne dane dotyczące obecności pracowników.

Elektroniczna lista obecności a rozliczenia
Tworzona automatycznie lista obecności umożliwia weryfikację faktycznej liczby przepracowanych godzin w odniesieniu do godzin określonych dla każdego pracownika w harmonogramie czasu pracy. Dzięki temu z łatwością sprawdzisz, któremu pracownikowi przysługują nadgodziny, a który nie zrealizował w danym okresie zdefiniowanego wymiaru godzin. Każda zarchiwizowana w aplikacji lista obecności online to ułatwienie także podczas cyklicznego rozliczania czasu pracy. Na jej podstawie system wylicza rzeczywistą liczbę godzin przepracowanych przez wybranego pracowników w określonym czasie.
Bądź nowoczesny - pracuj efektywniej i dbaj o środowisko



