Wróć

Customer Success Specialist

Białystok

W Calamari Specjalista ds. Sprzedaży i wsparcia klienta (Customer Success Specialist) jest odpowiedzialny za pracę z klientami, przyczyniając się do ich sukcesu. Będziesz częścią nowoczesnego działu wsparcia klienta, którego misją jest pomoc użytkownikom w osiąganiu sukcesu z Calamari.

Dlaczego Calamari?

  • Jesteśmy polskim startupem branży IT/HR, pracujemy z klientami z ponad 80 krajów na 6 kontynentach, dzięki czemu będziesz pracowała/ł w niezwykle dynamicznym i multi-narodowym środowisku co przysparza wielu interesujących wyzwań.
  • Pokażemy Ci w jaki sposób budować dobre długoterminowe relacje z klientami i pomożemy rozwijać umiejętności interpersonalne pomocne w budowaniu relacji z klientami.
  • Będziesz miała/ł możliwość pracy w młodym i rozwijającym się zespole z klientami w wielu różnych krajach i doskonalić swoje kontakty w branży IT.
  • Zapewnimy Ci szkolenia techniczne z Calamari i przygotujemy do pracy przy użyciu najnowocześniejszych narzędzi internetowych. Będziesz miała/ł szansę pracować przy projektach prowadzonych zgodnie z metodykami Agile.

Na co dzień będziesz...

  • Komunikować się z klientami z całego świata w języku angielskim (poprzez e-mail / telefon / skype / czat online).
  • Najważniejszym punktem kontaktu z klientami i to do Ciebie będzie należało rozwiązywanie problemów od początku do końca
  • Będziesz odpowiedzialna/ny za obsługę obecnych i nowych klientów włącznie z odpowiadaniem na ich pytania mailowo / na czacie / telefonicznie, pomocą przy rozwiązywaniu problemów technicznych, konfiguracją systemu dla klienta, prezentacją systemu klientowi.
  • Będziesz kluczowym uczestnikiem procesu sprzedażowego, ponieważ klient obsłużony z sukcesem to klient zadowolony, a klient zadowolony chętnie płaci za swoje zadowolenie. W większości przypadków nie będziesz brać udziału w aktywnym poszukiwaniu nowych klientów. Nie mniej jednak praca z już pozyskanymi klientami będzie polegała na proaktywnym kontakcie w celu lepszego poznania potrzeb i zwiększenia zaangażowania w pracy z produktem.
  • Będziesz konfigurować i prezentować system nowym klientom online oraz zbierać informację zwrotną od klientów
  • Będziesz uzupełniać i organizować bazę danych klientów
  • Współpracować z innymi członkami zespołu Calamari (częściowo pracującymi zdalnie w różnych lokalizacjach)

O Tobie...

  • świetnie komunikujesz się w języku angielskim (w mowie i piśmie),
  • jesteś błyskotliwym fachowcem od rozwiązywania problemów i pełna/ny zapału chętnie przejmujesz inicjatywę
  • lubisz technologię, masz podstawową wiedzę o narzędziach IT (Skype/Gmail/CRM)
  • zorientowany/na na cel, chętny/na do nauki i pracy w młodym zmotywowanym zespole
  • jesteś otwarta/ty na zmiany i szybko się uczysz, jesteś gotowa/wy brać odpowiedzialność za swoje decyzje
  • mile widziane doświadczenie w HR i/lub biznesie typu SaaS
  • mile widziany j. hiszpański lub/i j. francuski j. niemiecki

Przesyłające do nas swoje aplikacje uprzejmie prosimy o dołączenie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz.883)”.


aby aplikować wyślij CV na adres:

job@calamari.pl

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci lepsze środowisko przeglądania. Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na przetwarzanie plików cookie zgodnie z Polityką prywatności

Wypróbuj za darmo
14 dni testów za darmo bez zobowiązań
Rejestracja nie udała się :( Proszę spróbować ponownie za kilka minut. W razie problemów prosimy o kontakt mailowy.