Iwona Bilska
Digital Virgo jest jednym z wiodących dostawców płatności mobilnych. Odpowiada na rosnącą potrzebę cyfryzacji płatności za pomocą prostych, szybkich i bezpiecznych kanałów transakcyjnych dostępnych na całym świecie, dzięki czemu łączy sprzedawców i przewoźników. Wartością dodaną firmy jest możliwość obsługi płatności mobilnych w celu optymalizacji rozliczeń przy użyciu strategicznego myślenia uwzględniającego customer journey, adaptację lokalną, pozyskiwanie klientów, zarządzanie danymi oraz zgodność z prawem.
Szczegóły klienta
Specjalizacja
Marketing, Reklama, Płatności, Łączność, Aplikacje i Gry, Kampanie Push
Branża
Telekomunikacja
Rok powstania
2008
Ilość pracowników
900
Wywiad z
Iwona Bilska
  —  
Kierownik działu Kadr i Administracji
Strona internetowa
Przejdź do strony

Jak to z nami było?

Naszym głównym problemem było to, że wszystkie wnioski urlopowe składane były w formie papierowej. Często nie trafiały one do działu kadr, wiec nie było nad tym żadnej kontroli ani ewidencji w systemie. Było to bardzo uciążliwe – strata papieru i czasu wszystkich dookoła.

Konieczność zmiany:

Zanim zdecydowaliśmy się na zakup systemu elektronicznego, przetestowaliśmy kilka rozwiązań na rynku i wybraliśmy ten który był dla nas najbardziej odpowiedni. Pierwsze zagraniczne rozwiązanie, które wybraliśmy zupełnie nam nie pasowało. Nie do końca było dostosowane do naszego prawa polskiego, a co więcej bardzo długo musiałam czekać na wszelkie zmiany, o które prosiłam.

Oczekiwania spełnione:

Nasza firma potrzebowała czegoś lepszego, dlatego przestawiliśmy się na Calamari.Oprogramowanie to jest w pełni dostosowane do prawa polskiego oraz jest bardziej przejrzyste i intuicyjne. Konfiguracja była bardzo prosta i program sam w sobie jest bardzo prosty. Nie potrzeba tu wielkich szkoleń, żeby zacząć z niego korzystać. Mając zaufanie do nowoczesnych technologii, nie martwiłam się, że pracownicy sobie nie poradzą

Dodatkowo:

Posiadając ten system elektroniczny, mam możliwość kontroli wszystkiego na bieżąco. Myślę że zmniejszyło to mój czas pracy poświęcany do zarządzania nad urlopami przynajmniej o 30%. Co więcej, proces akceptacji jest teraz u nas trochę dłuższy – jeden przełożony, drugi przełożony, a dopiero potem dział kadr.

Jeśli chodzi o Calamari Clockin, spóźnienia, z którymi wcześniej mieliśmy problemy, ewidentnie się zmniejszyły. Teraz wszystko jest jasne – kto, o której godzinie przyszedł i wyszedł i czy rzeczywiście przepracował tyle godzin ile powinien. Jest to dobre przy późniejszej ocenie pracownika. Dodatkowo… dzięki Calamari pozwoliliśmy naszym pracownikom na elastyczny czas pracy oraz prace zdalną, co nie było wcześniej możliwe.

Historie naszych klientów

Zmień swój HR na lepsze

Wypróbuj Calamari przez 14 dni za darmo.

Szybka konfiguracja
Bezpieczeństwo danych
Wsparcie od 1 dnia
Bez karty płatniczej. Bez zobowiązań.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Szybka konfiguracja
Bezpieczeństwo danych
Wsparcie od 1 dnia
Wykorzystujemy pliki cookies do działania naszej witryny, a także do celów analitycznych i reklamowych. Możesz włączyć lub wyłączyć pliki cookie w zależności od potrzeb. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.