Chcesz zarządzać swoim czasem pracy i nieobecnościami bezpośrednio z komunikatora Microsoft Teams i środowiska Microsoft 365? Przyspiesz swoją codzienną pracę i miej wszystkie niezbędne informacje o czasie pracy zawsze pod ręką dzięki naszej nowej integracji!

Mając świadomość, jak wielu naszych klientów do codziennej komunikacji wykorzystuje aplikację MS Teams i platformę Microsoft 365, odpowiedzieliśmy na Waszą potrzebę i przygotowaliśmy zupełnie nową, natywną integrację, dzięki której Ty i Twój zespół możecie rejestrować swoje przepracowane godziny i zarządzać nieobecnościami bezpośrednio z MS 365, MS Teams i MS Outlook.

Koniec przeskakiwania pomiędzy kartami przeglądarki. Teraz wszystko możesz zrobić wygodnie z jednego miejsca. Zmniejsz liczbę kart w przeglądarce, szybko sprawdzaj najważniejsze informacje i podkręć produktywność oraz komunikację swoich zespołów.

Sprawdź, jakie opcje udostępniliśmy do tej pory i jak integracja Calamari i Microsoft Teams ułatwi i przyspieszy Twoją codzienną pracę.

W integracji Calamari z MS 365 znajdziecie…

W ramach nowej integracji dostępne są funkcje ewidencji czasu pracy oraz zarządzania nieobecnościami. Do najważniejszych z nich należą:

  • Zgłaszanie nieobecności bezpośrednio z poziomu integracji;
  • w pełni funkcjonalny Zegar wraz ze szczegółami dnia pracy, w ramach którego możliwe jest oznaczanie czasu pracy, przerw i pracy nad projektami oraz z opisami do dnia pracy;
  • widok Ewidencji – zawierający dane dotyczące przepracowanych godzin;
  • Zaplanowa nieobecności – wyświetlające nadchodzące planowane nieobecności pracownika;
  • Nieobecności w firmie – kafelek, który pozwala sprawdzić, które osoby są nieobecne danego dnia lub w dniach najbliższych;
  • Dostępność – kafelek pokazujący dostępności i limity urlopowe pracownika;
  • Wnioski do akceptacji - wyświetlające zgłoszone przez pracowników nieobecności z możliwością akceptacji/odrzucenia i zobaczenia szczegółów wniosków (widoczne dla przełożonych).

Niedługo też udostępnimy personalne notyfikacje.

ft1

Możliwości integracji Calamari z MS 365 i MS Teams

W ramach integracji z Microsoft 365 i MS Teams udostępniliśmy dotąd 6 kafelków, w ramach których można zarządzać czasem pracy w Calamari.

Zegar

Kafelek zegara pozwala:

  • rozpocząć i zakończyć pracę,
  • zarejestrować czas trwania przerw,
  • sprawdzić swój plan pracy,
  • sprawdzić godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy,
  • sprawdzić, ile godzin przepracowało się danego dnia,
  • rejestrować czas pracy nad projektami,
  • sprawdzać nieprawidłowości w czasie pracy,
  • dodać opis dnia pracy.
Zegar

Ewidencja

Kafelek ewidencji pozwala sprawdzić przepracowany czas z bieżącego oraz minionych dni, tygodni i miesięcy.

Ewidencja

Dostępność

Kafelek dostępności na podglądzie pokazuje 3 rodzaje nieobecności oraz ich limity. Po kliknięciu w “Pokaż wszystkie” na ekranie wyświetli się powiększone okno dostępności, zawierające informacje o limitach wszystkich rodzajów nieobecności, które przysługują pracownikowi.

dost%C4%99pnocs1

Zaplanowane nieobecności

Ten kafelek pozwala pracownikowi na podejrzenie zbliżających się zaplanowanych nieobecności. Po kliknięciu w “Pokaż wszystkie” na ekranie pojawi się powiększony kafelek, na którym pojawi się więcej zbliżających się nieobecności.

W zaplanowanych nieobecnościach wyświetlają się zarówno nieobecności całodniowe jak i wyjścia godzinowe, a także praca zdalna. Klikając w ikonę palmy w prawym dolnym rogu można zawnioskować o urlop. Opcja ta, jest również dostępna po kliknięciu na przycisk “Zgłoś nieobecność” po prawej stronie nad kafelkami.

Nieobecności w firmie

Ten kafelek pozwala pracownikowi zobaczyć, którzy współpracownicy są nieobecni danego dnia oraz będą nieobecności w nadchodzących dniach. Funkcjonalność pokazuje również współpracowników, którzy pracują zdalnie.

Najechanie na awatar pracownika w aplikacji skutkuje wyświetleniem nad nim imienia i nazwiska osoby, która będzie tego dnia niedostępna bądź będzie wykonywać obowiązki spoza biura.

Nieobecnosci%20w%20firmie

Do akceptacji

Kafelek widoczny jest dla osób akceptujących wnioski urlopowe. Dzięki niemu bezpośrednio z poziomu integracji MS 365 można akceptować/odrzucić oraz przeglądać szczegóły zgłoszonych wniosków.

Jak zacząć korzystać z integracji?

Aby zacząć korzystać z integracji, wystarczy:

  1. Upewnić się, że ma się włączoną integrację z Microsoft 365. Jeżeli integracja nie jest włączona, należy włączyć ją zgodnie z instrukcją.
  2. Każdy użytkownik może dodać aplikację Calamari indywidualnie, korzystając z linku.
  3. Administrator MS Teams może również globalnie dodać aplikację Calamari do panelu wszystkich lub wybranych użytkowników.

Uwaga! Pamiętaj, że do korzystania z Calamari w Microsoft Teams musisz posiadać wykupioną subskrypcję Calamari.

Dlaczego warto skorzystać z integracji MS Teams i Calamari?

Dzięki integracji Calamari z Microsoft Teams możesz rejestrować swój czas pracy i przerwy, sprawdzać najważniejsze informacje dotyczące nieobecności i otrzymywać powiadomienia, co pozwala Ci lepiej skupić się na pracy i nie tracić skupienia na przeklikiwanie się pomiędzy okienkami.

ft2

Nie musisz już sprawdzać w Calamari ani na mailu, czy Twój wniosek urlopowy został zaakceptowany, ani czy Twoi współpracownicy będą dostępni następnego dnia – od teraz wszystko to możesz zrobić z Teamsów. To rozwiązanie znacznie ułatwia pracę managerów zarządzających zespołami – w szczególności zdalnymi. Pozostałym pracownikom pozwala łatwiej sprawdzić niezbędne informacje i lepiej zaplanować dzień pracy, co pozytywnie wpływa na ich produktywność.

Jeśli korzystasz z MS Teams i Calamari, ale jeszcze nie wypróbowałeś nowej integracji – nie czekaj i zrób to już teraz

Wiedza HR w Twoim mailu

Otrzymuj regularne informacje i upraszczaj HR razem z nami

Dziękujemy za dołączenie!
Ups! Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie!