Chcesz zarządzać czasem pracy i nieobecnościami pracowników bezpośrednio z komunikatora Microsoft Teams i środowiska Microsoft 365? Przyspiesz codzienne działania i miej wszystkie niezbędne informacje zawsze pod ręką dzięki naszej nowej integracji!

Widząc, jak wielu naszych klientów korzysta na co dzień z aplikacji MS Teams i platformy Microsoft 365, odpowiedzieliśmy na potrzeby, tworząc natywną integrację z tym systemem. Dzięki niej Ty i Twój zespół możecie rejestrować godziny oraz zarządzać nieobecnościami bezpośrednio z MS 365, Teams i Outlook.

To koniec przeskakiwania między aplikacjami - teraz wszystkie najważniejsze procesy HR załatwisz wygodnie z Microsoft Teams. Twój zespół nie musi pamiętać dodatkowych haseł, błyskawicznie sprawdzi najważniejsze informacje statusie wniosków, lub zaloguje czas pracy na projektach i zwiększy produktywność dzięki usprawnionej komunikacji w zespole.

Sprawdź, jak integracja Calamari i Microsoft Teams przyspieszy Twoją codzienną pracę.

Co oferuje integracja systemu HR Calamari z MS 365

W ramach nowej integracji przenieśliśmy bezpośrednio do Microsoft Teams najważniejsze funkcje związane z prowadzeniem ewidencji czasu pracy oraz z zarządzaniem nieobecnościami. Do najważniejszych z nich należą:

  • Zgłaszanie nieobecności bezpośrednio z poziomu integracji;
  • W pełni funkcjonalny Zegar wraz ze szczegółami dnia – umożliwiający oznaczanie czasu aktywności, przerw i realizacji projektów oraz dodawanie opisów;
  • Widok Ewidencji – zawierający dane o przepracowanych godzinach;
  • Zaplanowane nieobecności – wyświetlające nadchodzące nieobecności pracownika;
  • Nieobecności w firmie – kafelek pokazujący, które osoby są nieobecne danego dnia lub w najbliższych dniach;
  • Dostępność – kafelek pokazujący dostępności i limity urlopowe pracownika;
  • Wnioski do akceptacji (dla managerów) - miejsce pokazujące zgłoszone przez pracowników nieobecności z możliwością akceptacji/odrzucenia/skomentowania oraz podglądu szczegółów.
  • Notyfikacje grupowe wysyłane bezpośrednio na wybrane kanały.

Szczegółowe możliwości integracji Calamari z Microsoft Teams

W ramach integracji Twojego systemu HR z Microsoft Teams udostępniliśmy 6 modułów, w ramach których można zarządzać czasem pracy w Calamari.

Zegar

Moduł zegara pozwala:

  • rozpocząć i zakończyć dzień pracy,
  • zarejestrować czas trwania przerw,
  • sprawdzić harmonogram i plan pracy,
  • sprawdzić godzinę rozpoczęcia i zakończenia aktywności,
  • sprawdzić dzienny bilans godzin
  • rejestrować czas pracy nad projektami,
  • monitorowa nieprawidłowości w czasie pracy,
  • dodać opis wykonywanych zadań
  • oznaczy wykonywany projekt
Zegar

Ewidencja

Moduł ewidencji umożliwia sprawdzenie przepracowanego czasu z bieżącego oraz minionych dni, tygodni i miesięcy.

Ewidencja

Dostępność

Moduł Dostępności pokazuje na podglądzie 3 rodzaje nieobecności oraz ich limity. Po kliknięciu w “Pokaż wszystkie” na ekranie wyświetla się powiększone okno dostępności, zawierające informacje o limitach i szczegółach wszystkich rodzajów nieobecności, które przysługują pracownikowi.

dost%C4%99pnocs1

Zaplanowane nieobecności

Ten moduł pozwala na podgląd zbliżających się zaplanowanych nieobecności. Po kliknięciu "Pokaż wszystkie" pojawia się powiększony widok ze wszystkimi nadchodzącymi nieobecnościami.

W zaplanowanych nieobecnościach wyświetlają się zarówno nieobecności całodniowe, jak i wyjścia godzinowe oraz praca zdalna. Klikając ikonę palmy w prawym dolnym rogu, można zawnioskować o urlop. Opcja ta jest również dostępna po kliknięciu przycisku "Zgłoś nieobecność" po prawej stronie nad kafelkami.

Nieobecności w firmie

Ten moduł pokazuje, którzy współpracownicy są nieobecni danego dnia oraz będą nieobecni w najbliższej przyszłości. Funkcjonalność wyświetla również osoby pracujące zdalnie.

Najechanie kursorem na awatar pracownika powoduje wyświetlenie jego imienia i nazwiska wraz z pełnym zakresem dat.

Nieobecnosci%20w%20firmie

Do akceptacji

Moduł jest widoczny dla osób akceptujących wnioski urlopowe. Dzięki niemu bezpośrednio z poziomu integracji MS 365 można akceptować/odrzucać oraz przeglądać szczegóły zgłoszonych wniosków.

Jak zacząć korzystać z integracji?

Aby zacząć korzystać z integracji, wystarczy:

  1. Upewnić się, że ma się włączoną integrację z Microsoft 365. Jeżeli integracja nie jest włączona, należy włączyć ją zgodnie z instrukcją.
  2. Każdy użytkownik może dodać aplikację Calamari indywidualnie, korzystając z linku.
  3. Administrator MS Teams może również globalnie dodać aplikację Calamari do panelu wszystkich lub wybranych użytkowników.

Uwaga! Pamiętaj, że do korzystania z Calamari w Microsoft Teams musisz posiadać aktywną subskrypcję Calamari.

Dlaczego warto skorzystać z integracji MS Teams i Calamari?

Dzięki integracji systemu HR z Microsoft Teams możesz rejestrować godziny i przerwy, sprawdzać najważniejsze informacje o nieobecnościach oraz otrzymywać powiadomienia – wszystko to pozwala lepiej skupić się na zadaniach bez konieczności przełączania się między aplikacjami.

Pracownicy nie muszą pamięta haseł i logować się do osobnego systemu, ani sprawdzać maila, by dowiedzieć się, czy wniosek urlopowy został zaakceptowany. Dodatkowo każdy ma informację o dostępności reszty zespołu na wyciągnięcie dłoni.

To rozwiązanie znacząco ułatwia pracę menedżerom zarządzającym zespołami, szczególnie pracującymi zdalnie. Pozostałym pracownikom pozwala szybciej uzyskać niezbędne informacje i efektywniej zaplanować dzień pracy, co przekłada się na wyższą produktywność.

Jeśli korzystasz Calamari, ale jeszcze nie korzystasz z nowej integracji – nie czekaj i zrób to już teraz!

Może Cię zainteresować

Integracje

Efektywne zarządzanie urlopami z integracją Microsoft: Krótki przewodnik

Usprawnij proces zarządzania urlopami dzięki skutecznej integracji z Microsoft. Odkryj praktyczne wskazówki i strategie zwiększające efektywność. Czytaj więcej!

2025-02-19
Integracje

Koniec z przeładowaniem narzędziami – Microsoft Teams jako centrum HR

Za każdym razem, gdy Twoi pracownicy przełączają się między aplikacjami, tracą 32 dni produktywności rocznie. Dowiedz się, jak integracja śledzenia czasu pracy i zarządzania urlopami w Microsoft Teams pomaga firmom odzyskać utracony czas i usprawnić procesy HR.

2025-02-11
Integracje

Jak aplikacje do zarządzania frekwencją w Microsoft Teams napędzają rozwój biznesu

Microsoft Teams to podstawowe narzędzie współpracy dla nowoczesnych firm, jednak wiele organizacji nie wykorzystuje w pełni jego potencjału do optymalizacji pracy zespołu. Tradycyjne metody śledzenia obecności powodują nieefektywność, prowadząc do opóźnień projektów, ryzyka niezgodności i frustracji pracowników. W tym przewodniku omawiamy, jak aplikacja do zarządzania obecnością zintegrowana z Microsoft Teams może zmienić Twoją organizację—zwiększając produktywność, usprawniając planowanie zasobów i ułatwiając zgodność z przepisami.

2025-02-07

Wiedza HR w Twoim mailu

Otrzymuj regularne informacje i upraszczaj HR razem z nami

Dziękujemy za dołączenie!
Ups! Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie!