Branża
Marketing
Liczba osób
11-50
Używane moduły
Nieobecności
Czas pracy

Dlaczego wybraliśmy Calamari?

Z racji branży, w jakiej pracujemy, staramy się minimalizować pracę ludzką i ilość zbędnej dokumentacji, korzystając z dostępnych technologii i dzięki Calamari po części się to udało. Wybraliśmy Calamari ze względu na elastyczność systemu, możliwość dopasowania go do swoich potrzeb, a jednocześnie prostotę w jego obsłudze, intuicyjność, a także konkurencyjną cenę.

Skąd wynikała potrzeba zmiany?

Dokumentów kadrowych zaczęło nam mocno przybywać, a wraz z nimi coraz więcej czasu trzeba było poświęcić ich obróbce. Z racji tego, że biuro rachunkowe mamy zewnętrzne, zdarzało się, że zapodział się jakiś wniosek, co później, np. przy rozwiązaniu umowy, skutkowało błędnym wyliczeniem ekwiwalentu lub też poprawką wynagrodzenia. Dziś tego problemu już nie ma, bo biuro rachunkowe również może w każdej chwili pobrać potrzebne dla siebie informacje, a to wszystko w formie elektronicznej.

Wpływ Calamari na zespół

Calamari zostało przyjęte bardzo entuzjastycznie, głównie ze względu na to, że wszystko można zrobić online, korzystając chociażby z telefonu komórkowego.

Cenną wartością, która przełożyła się na ułatwienie komunikacji w organizacji, jest możliwość wglądu w kalendarz, na którym widoczne są nieobecności pracowników z danego działu lub też, w zależności od ustawień, nieobecności całej firmy, co pozwala zaplanować i rozłożyć pracę zespołu na długo wprzód.

Wprowadzenie Calamari znacząco odciążyło osobę od pracy typowo kadrowej, czyli sprawdzania stanów urlopów, pilnowana przepływu dokumentacji związanej z ewidencją czasu pracy czy chociażby kwestiami związanymi ze zgłaszaniem urlopów na żądanie.

Z racji tego, że każdy pracownik ma na bieżąco dostęp do swoich wniosków, nieobecności czy przepracowanych godzin, sam może monitorować swoje zasoby. Na koniec miesiąca wystarczy wygenerować raport, który zawiera wszelkie informacje niezbędne do rozliczenia miesiąca.

Integracje i zaoszczędzony czas

Calamari uwolniło nas od zbędnej dokumentacji, zaoszczędziło czas przy rozliczaniu zleceń, tworzeniu listy obecności czy wyliczaniu zaległego urlopu, usprawniło także pracę biura księgowego przy rozliczaniu nadgodzin czy delegacji.

Zintegrowaliśmy Calamari ze Slackiem oraz Outlookiem i to się bardzo dobrze sprawdza. Dzięki tej integracji na kanale pojawiają się informację kogo danego dnia nie będzie w pracy, kto pracuje zdalnie oraz kto ma urodziny.

Nie bez znaczenia jest obsługa klienta, która jest bardzo pomocna i potrafi pomóc w każdej sytuacji.

Dziękujemy Calamari za to, że mamy zaoszczędzony czas i porządek w dokumentacji. Oby tak dalej!

Stwórzmy nową historię sukcesu.
Razem.

Read more customer stories

How Calamari has become the source of truth about holidays and absence

E-commerce

How Calamari has become the source of truth about holidays and absence

E-commerce

How Calamari has become the source of truth about holidays and absence

E-commerce