Showroom

Inwestycja w produktywność

showroom-top.png

1O nas

  • Specjalizacja

    Handel elektroniczny, Moda

  • Wywiad z

    Michał Juda, Founder of Showroom

  • Branża

    Moda

  • Rozmiar

    11-50 pracowników

  • Rok powstania

    2012

  • Strona

    http://www.showroom.pl

image

SHOWROOM to najpopularniejsza w Polsce platforma skupiająca starannie wyselekcjonowane marki i projektantów mody.

2Jak to z nami było...

Po pewnym czasie staliśmy się już zbyt dużą firma, żeby nadal zarządzać urlopami w tak wielu różnych miejscach, jak to do tej pory robiliśmy (w plikach Excela, w mailach czy na papierze). Tak naprawdę każdy dział firmy miał swoje sposoby, więc każdy robił to trochę inaczej.

3Konieczność zmiany...

Chcieliśmy to zmienić i wybraliśmy Calamari. Jeśli chodzi o zarządzanie czasem pracy, wcześniej posiadaliśmy po prostu oddzielne miejsce, w którym trzymaliśmy te dane. Więc kiedy Calamari wprowadziło nowy moduł Clockin, stwierdziliśmy ze jeszcze lepiej byłoby mieć wszystkie dane na temat wszelkich obecności i nieobecności w jednym miejscu i dlatego to także wdrożyliśmy.

4Oczekiwania spełnione...

Przyznam szczerze, ze nie sprawdzałem tak naprawdę innych rozwiązań, gdyż po tym jak przetestowaliśmy Calamari, wydawało nam się to odpowiednie i nie było sensu szukać dalej. Funkcje, które od początku nam się spodobały to między innymi integracje - logowanie przez Google czy zgłaszanie urlopów przez Slack’a. Slack jest chyba najwygodniejszy dla naszych pracowników – i tak każdy codziennie loguje się do niego, więc, używając komendy może przy okazji zarejestrować swoją obecność. W miarę fajne są też poziomy uprawnień i procesy akceptacji - można nadzorować w firmie kto, do czego ma dostęp i kto akceptuje poszczególne urlopy. Podoba nam się tez to ze zespół Calamari nas słucha i sporo rzeczy, które im zaproponowaliśmy wdrożyli, co nam ułatwiło organizacje pracy.

5Dodatkowo...

Dzięki Calamari mamy po prostu porządek i spójność danych we wszystkich działach - wszystko jest w jednym miejscu. Co więcej, przedtem praca z domu tak naprawdę była, ale taka nieoficjalna - oficjalnie pojawiła się dopiero wraz z Calamari. Poza tym dzięki wspólnemu kalendarzowi i integracjom każdy pracownik dobrze wie, kiedy inne osoby są w pracy, kiedy pracują zdalnie czy tez kiedy są na urlopie, czy na lunchu, co jest bardzo fajne. Wcześniej były takie sytuacje, ze osoby z jednego działu nie wiedziały, co się dzieje z osobami z drugiego działu. Mamy spore biuro i nie zawsze widzi się wszystkich na żywo. Calamari rozwiązało takiego typu problemy, wiec generalnie jesteśmy bardzo zadowoleni i wszyscy sobie chwalą.

Obecnie mniej czasu zajmujemy sie kwestiami papierkowymi i rozliczaniem tego wszystkiego, co wpływa na dużą oszczędność czasu. Na pewno zwiększyła się tez produktywność. Dzięki większej przejrzystości pracownicy łatwiej mogą sobie planować spotkania oraz wszelkie prace.

Calamari poleciłbym szczególnie w firmach młodych, które nie specjalnie radzą sobie w papierlogiach.

Michał Juda, Founder of Showroom

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci lepsze środowisko przeglądania. Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na przetwarzanie plików cookie zgodnie z Polityką prywatności

Wypróbuj za darmo
14 dni testów za darmo bez zobowiązań
Rejestracja nie udała się :( Proszę spróbować ponownie za kilka minut. W razie problemów prosimy o kontakt mailowy.