Showroom

Inwestycja w produktywność

showroom-top.png

1O nas

  • Specjalizacja

    Handel elektroniczny, Moda

  • Wywiad z

    Michał Juda, Founder of Showroom

  • Branża

    Moda

  • Rozmiar

    11-50 pracowników

  • Rok powstania

    2012

  • Strona

    http://www.showroom.pl

image

SHOWROOM is a curated marketplace fully focused on independent fashion operating in Poland and Germany. They scout the most talented young fashion designers and offer them space to showcase and sell their products on-line. Since the launch, Showroom completely changed the landscape of independent fashion market in Central & Eastern Europe.

2Jak to z nami było...

Po pewnym czasie staliśmy się już zbyt dużą firma, żeby nadal zarządzać urlopami w tak wielu różnych miejscach, jak to do tej pory robiliśmy (w plikach Excela, w mailach czy na papierze). Tak naprawdę każdy dział firmy miał swoje sposoby, więc każdy robił to trochę inaczej.

3Konieczność zmiany...

Chcieliśmy to zmienić i wybraliśmy Calamari. Jeśli chodzi o zarządzanie czasem pracy, wcześniej posiadaliśmy po prostu oddzielne miejsce, w którym trzymaliśmy te dane. Więc kiedy Calamari wprowadziło nowy moduł Clockin, stwierdziliśmy ze jeszcze lepiej byłoby mieć wszystkie dane na temat wszelkich obecności i nieobecności w jednym miejscu i dlatego to także wdrożyliśmy.

4Oczekiwania spełnione...

Przyznam szczerze, ze nie sprawdzałem tak naprawdę innych rozwiązań, gdyż po tym jak przetestowaliśmy Calamari, wydawało nam się to odpowiednie i nie było sensu szukać dalej. Funkcje, które od początku nam się spodobały to między innymi integracje - logowanie przez Google czy zgłaszanie urlopów przez Slack’a. Slack jest chyba najwygodniejszy dla naszych pracowników – i tak każdy codziennie loguje się do niego, więc, używając komendy może przy okazji zarejestrować swoją obecność. W miarę fajne są też poziomy uprawnień i procesy akceptacji - można nadzorować w firmie kto, do czego ma dostęp i kto akceptuje poszczególne urlopy. Podoba nam się tez to ze zespół Calamari nas słucha i sporo rzeczy, które im zaproponowaliśmy wdrożyli, co nam ułatwiło organizacje pracy.

5Dodatkowo...

Dzięki Calamari mamy po prostu porządek i spójność danych we wszystkich działach - wszystko jest w jednym miejscu. Co więcej, przedtem praca z domu tak naprawdę była, ale taka nieoficjalna - oficjalnie pojawiła się dopiero wraz z Calamari. Poza tym dzięki wspólnemu kalendarzowi i integracjom każdy pracownik dobrze wie, kiedy inne osoby są w pracy, kiedy pracują zdalnie czy tez kiedy są na urlopie, czy na lunchu, co jest bardzo fajne. Wcześniej były takie sytuacje, ze osoby z jednego działu nie wiedziały, co się dzieje z osobami z drugiego działu. Mamy spore biuro i nie zawsze widzi się wszystkich na żywo. Calamari rozwiązało takiego typu problemy, wiec generalnie jesteśmy bardzo zadowoleni i wszyscy sobie chwalą.

Obecnie mniej czasu zajmujemy sie kwestiami papierkowymi i rozliczaniem tego wszystkiego, co wpływa na dużą oszczędność czasu. Na pewno zwiększyła się tez produktywność. Dzięki większej przejrzystości pracownicy łatwiej mogą sobie planować spotkania oraz wszelkie prace.

Calamari poleciłbym szczególnie w firmach młodych, które nie specjalnie radzą sobie w papierlogiach.

Michał Juda, Founder of Showroom

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci lepsze środowisko przeglądania. Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na przetwarzanie plików cookie zgodnie z Polityką prywatności

Wypróbuj za darmo
14 dni testów za darmo bez zobowiązań
Rejestracja nie udała się :( Proszę spróbować ponownie za kilka minut. W razie problemów prosimy o kontakt mailowy.