Sergio Legrant
Jesteśmy siecią fizjoterapii glokalnej. Naszym celem jest pomoc pacjentom w szybkim rozpoczęciu leczenia jak i pomoc fizjoterapeutom w łatwym rozpoczęciu praktyki. Wierzymy, że każdy ma prawo do światowej klasy i zorientowanej na pacjenta opieki fizjoterapeutycznej. Nasi fizjoterapeuci starają się zapewnić naszym pacjentom natychmiastową ulgę w bólu i trwałe efekty leczenia poprzez połączenie terapii manualnej i naturalnej terapii ruchowej.
Szczegóły klienta
Specjalizacja
Fizjoterapia
Branża
Służba zdrowia
Rok powstania
2015
Ilość pracowników
11 — 50
Wywiad z
Sergio Legrant
  —  
Strona internetowa
Przejdź do strony

Jak to z nami było?

Nie chcemy ponownie przeżywać tego koszmaru… Wcześniej, do obliczania urlopów i śledzenia czasu pracy używaliśmy arkuszy kalkulacyjnych. Korzystaliśmy również z formularzy online i wiadomości e-mail do obsługi wniosków urlopowych. Osoba, która się tym zajmowała, musiała wszystko przetwarzać ręcznie. Ten „prymitywny” sposób pracy był bardzo nieefektywny, podatny na błędy i mało przejrzysty.

Konieczność zmiany:

Wcześniej, do obliczania urlopów i śledzenia czasu pracy używaliśmy arkuszy kalkulacyjnych. Korzystaliśmy również z formularzy online i wiadomości e-mail do obsługi wniosków urlopowych. Osoba, która się tym zajmowała, musiała wszystko przetwarzać ręcznie. Ten „prymitywny” sposób pracy był bardzo nieefektywny, podatny na błędy i mało przejrzysty. Calamari został bardzo dobrze przyjęte dzięki nowoczesnemu i intuicyjnemu interfejsowi użytkownika. Na dodatek towarzysząca aplikacja mobilna okazała się bardzo przydatna i popularna wśród naszych pracowników i menedżerów.

Oczekiwania spełnione:

Implementacja Calamari rozwiązała WSZYSTKIE nasze problemy związane z zarządzaniem czasem. WSZYSCY pracownicy i menedżerowie są z tego bardzo ZADOWOLENI. Pracownicy nie mieli żadnych problemów z Calamari. Najtrudniej było nauczyć ich, w którym miejscu znajduje się przycisk logowania z Google. Calamari jest bardzo intuicyjne.

Calamari znacznie zmniejszyło liczbę wymienianych e-maili związanych z wnioskami urlopowymi. Co za ulga! Dodatkowo Calamari wyeliminowało nieporozumienia dotyczące ilości dostępnych dni urlopowych oraz sposobu ich obliczania. Wszystko jest jasne i przejrzyste dla pracowników i menedżerów. Zyskaliśmy czas i zmniejszyliśmy poziom frustracji wszystkich użytkowników spowodowany naszym poprzednim rozwiązaniem opartym na arkuszach kalkulacyjnych.

Calamari wspiera przejrzystość i otwartość w zarządzaniu czasem w naszej organizacji. Pracownicy i menedżerowie uwielbiają zakładkę „Dostępność”. Kalendarz zespołu umożliwia pracownikom samodzielną organizację wakacji, zapewniając jednocześnie nieprzerwaną dostępność usług. Administrator działu HR uwielbia zakładkę „Zmiany limitów absencji”, ponieważ pozwala ona na przegląd złożonych obliczeń urlopowych wykonywanych przez Calamari.

Integracja z Google Apps była niezbędna dla naszej organizacji, ponieważ ułatwia ona proces logowania naszym pracownikom i menedżerom.

Dodatkowo:

Calamari to rewelacyjna aplikacja, która oszczędza czas. Ilekroć nadarza się okazja, polecam Calamari przyjaciołom i kolegom, którzy prowadzą startupy oraz małe i średnie przedsiębiorstwa. W takich środowiskach czas spędzony na działaniach ukierunkowanych na klienta ma kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy. Nie chcesz marnować cennego czasu na działania związane z HR. Dlatego warto zainwestować w bezproblemowe rozwiązanie do zarządzania urlopami i czasem pracy oferowanym przez Calamari.

Historie naszych klientów

Zmień swój HR na lepsze

Wypróbuj Calamari przez 14 dni za darmo.

Szybka konfiguracja
Bezpieczeństwo danych
Wsparcie od 1 dnia
Bez karty płatniczej. Bez zobowiązań.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Szybka konfiguracja
Bezpieczeństwo danych
Wsparcie od 1 dnia
Wykorzystujemy pliki cookies do działania naszej witryny, a także do celów analitycznych i reklamowych. Możesz włączyć lub wyłączyć pliki cookie w zależności od potrzeb. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.