Ewidencja czasu pracy pracowników jeszcze nigdy nie była tak elastyczna. Calamari posiada wiele praktycznych metod oznaczania godzin pracy oraz przerw, między innymi poprzez:

  • przeglądarkę internetową,
  • aplikację mobilną,
  • kody QR,
  • innowacyjną technologię iBeacon,
  • API.

Program do automatycznego rozliczania czasu pracy przeznaczony jest nie tylko dla pracowników stacjonarnych. Dla zespołów zdalnych i hybrydowych przygotowaliśmy możliwość oznaczania czasu pracy poprzez komunikator Slack oraz śledzenie lokalizacji GPS. W zakładce Ewidencja zobaczysz mapę z dokładną lokalizacją, w której pracownik rozpoczął i zakończył pracę. Kontroluj czas pracy swoich pracowników i zadbaj o transparentność firmy!

Czas jest rejestrowany w oparciu o harmonogram czasu pracy, a ewidencja czasu pracy online uwzględnia również dni wolne i urlopy pracowników.

Automatyczna rejestracja czasu pracy

Jeśli chcesz zapomnieć o codziennym obowiązku rejestracji, wystarczy, że użyjesz małego urządzenia iBeacon. Czytnik RCP automatycznie zarejestruje wejście i wyjście z pracy bez angażowania pracowników. Tak prowadzona ewidencja pozwoli na rozliczenie godzin pracy każdego pracownika bez ryzyka pominięcia dni i godzin, kiedy pracownik zapomniał się zarejestrować.

Przejrzyste raporty

Nie musisz już wykonywać skomplikowanych kalkulacji, aby obliczyć wymiar czasu pracy w poszczególnych miesiącach. Calamari zrobi to za Ciebie! Dzięki informacjom zawartym w harmonogramie czasu pracy oraz kalendarzu świąt nasz program RCP online automatycznie wyliczy wymiar czasu pracy dla każdego pracownika, a Ty sprawdzisz go jednym kliknięciem myszki w zakładce Ewidencja.

Projekty

Calamari pomoże Ci śledzić czas, jaki pracownicy spędzają na realizowaniu poszczególnych projektów lub zadań. Chcesz znać realne koszty pracy w swojej firmie? Nasza aplikacja to rozwiązanie właśnie dla Ciebie. Kontrola czasu pracy nad projektam pomoże w zoptymalizowaniu wydajności zespołu oraz zwiększeniu rentowności projektów.

Aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna Calamari to wygodny program do zapisywania i rozliczania czasu pracy dla pracowników, którzy często pracują poza biurem. Jednym stuknięciem w telefon pracownicy rejestrują rozpoczęcie, zakończenie oraz przerwy w pracy. Dodatkowo, nasz system rejestracji czasu pracy pozwala zapisywać lokalizację GPS podczas rozpoczynania i kończenia pracy.

Praktyczne powiadomienia

W zakładce Ewidencja kilkoma kliknięciami myszki każdy pracownik może dokonać poprawek swojego czasu pracy. Wprowadzone zmiany zostaną przekazane do akceptacji przełożonego lub automatycznie zaakceptowane, a następnie uwzględnione w okresowym rozliczeniu godzin pracy.

Wykorzystujemy pliki cookies do działania naszej witryny, a także do celów analitycznych i reklamowych. Możesz włączyć lub wyłączyć pliki cookie w zależności od potrzeb. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.